10 contingent booking - for previous and future events.

Save with a webinar bundle booking!

 

Combine as many as 10 individual webinars from the offered topics.
Live - or as streaming.
We give you some possible booking examples below.

 

The contingent is company-related and can be used by different employees for different topics.
It is assigned to your company - not explicitly to individual persons or departments. When booking the webinars, it is absolutely necessary that you indicate to us in the booking form that you are retrieving from an existing webinar contingent. There you also name us the person(s) participating in the webinar or e-learning. After each booking you will receive the status of how many contingents are still available to you.

Validity: The contingent can be called up from us within two years.

Booking examples:
- 10 different single webinars are booked by one person
- one single webinar is booked by 10 persons
- the contingent is divided among several people and applied to different topics

In addition to viewing ten individual webinars (live or streamed) via a personal account, the fee also includes receipt of the slides shown as a printable PDF file. The time of viewing is determined by the person booking the webinar.

In the case of correspondingly long presentations or webinar series, we sometimes deduct more than a portion from the quota. In these cases, you will always find a corresponding note on the contingent call-off under Prices & Conditions of Participation at the end of the webinar description on our website.

What is a webinar?

A webinar is a concentrated knowledge transfer of an average length of 90 minutes within the framework of an online event as a lecture or small seminar. 
In live mode, it takes place at set times on the Internet and is broadcast there in a special webinar platform.
Some topics, however, are also recorded by us in advance, so that you have the possibility to call them up at any time and thus easily integrate them into your daily routine. You can watch and listen to the speaker's presentation conveniently on your screen - no matter where you are. You can flexibly plan the viewing of the webinar according to your time and preferences. No travel is necessary.

Feel free to use the helpful search function to find the topics that are right for you - the following are among those covered:

  • Analytical Validation and Process Development (New: In English).
  • GMP (All essential chapters of the GMP guide, water, sample drawing, sterile preparation, audits, qualification and process and cleaning validation, site transfers)
  • GDP (qualification of transport service providers)
  • Approval for non-approvers
  • CMC (development, manufacturing, analytical development, testing, impurities, validation, specifications, stability testing, drug release testing, data integrity, working with pharmacopoeias)
  • Clinical development (CMC data in IMPD, GCLP)
  • Herbal medicinal products
  • Medical devices (substance-based medical devices, medical apps, IVDs, combination products)
  • Dietary supplements
  • Cannabis

... and new presentations are constantly being added.


We would also be happy to design customized webinars for you for group training courses or corresponding in-house training courses. Please contact us at any time - info(at)alphatopics.de.

Informationen
Kurs ID 10002
Zeitraum frei wählbar
Kategorie Webinar bundle
Sprache Englisch
Status bestätigt
Preis 2,500.00 € zzgl. MwSt.
Veranstaltungsort

Goto Webinar series - Virtual Conference Platform (EN)

weitere Informationen

Preise & Teilnahmebedingungen

pro Person zzgl. MwSt. - Zahlung nach Erhalt der Rechnung.


Die Gebühr schließt bei einer Einzelbuchung ein:

  • die einmalige Ansicht des gebuchten Webinars/ bzw. der Webinar-Reihe durch die uns vorab benannte Person bzw. benannten Personen.
  • den Erhalt der gezeigten Folien als druckfähige PDF-Datei. 

Das Training ist personengebunden und dient bei einer Einzelbuchung nur den persönlichen Schulungszwecken - nicht für ein ganzes Team. Wir danken Ihnen für Ihre Fairness.

Eine Stornierung oder die Änderung der Person ist nach Versand des Handouts (Live: in der Regel 1-2 Tage vor dem Event | Streaming: sofort) nicht mehr möglich.

Die vollständigen Allgemeinen Geschäftsbedingungen sowie Teilnehmerinformationen finden Sie hier.

Einwilligung zu Foto- und Filmaufnahmen sowie deren Veröffentlichung: Wir weisen darauf hin, dass während unserer Veranstaltungen Fotos und Filmaufnahmen durch von uns beauftragte und autorisierte Personen oder Dienstleister zur Dokumentation unserer Veranstaltungen (Rechtsgrundlage Art. 6 Abs. 1 lit. f DSGVO) gemacht werden. Die Aufnahmen dienen unserer Öffentlichkeitsarbeit sowie der Nutzung, Veröffentlichung und Verbreitung in Druck-, Digital und Online-Medien, wie z.B. Newslettern, Webseiten, Broschüren, Flyern und sozialen Netzwerken. Es wird in diesem Zusammenhang insbesondere darauf hingewiesen, dass Fotos und Videos im Internet von beliebigen Personen abgerufen werden können. Es kann nicht ausgeschlossen werden, dass solche Personen die Fotos/Videos weiterverwenden oder an andere Personen weitergeben. Mit der Anmeldung zur und Teilnahme an der Veranstaltung willigen Sie ein, dass es dem Veranstalter gestattet ist, auf der Veranstaltung gemachte Fotos, Audio- und/oder Filmbeiträge ohne Einschränkung, auch zu Werbezwecken, genehmigungs- und vergütungsfrei medienübergreifend zu veröffentlichen. Sie haben das Recht, diese Einwilligung jederzeit zu widerrufen. Durch den Widerruf der Einwilligung wird die Rechtmäßigkeit der aufgrund der Einwilligung bis zum Widerruf erfolgten Verarbeitung nicht berührt. Das bedeutet, dass die Einwilligung mit Wirkung für die Zukunft widerrufen werden kann. Ihr Foto/Video nehmen wir dann unverzüglich aus unserem Internetauftritt. Ihren Widerruf richten Sie in diesem Fall unter Nennung der Veranstaltung bitte an info(at)alphatopivs.de.

Sonderpreise für Teambuchungen: Wenn einzelne Themen für mehrere Kollegen in Ihren Teams von Interesse sind, nehmen Sie bitte Kontakt mit uns auf.
Hier bieten wir Ihnen als Unternehmen spezielle Gruppenpreise an. Die Gruppengröße ist pro Webinar auf max. 30 Teilnehmer limitiert. Sie können live teilnehmen oder zu einem individuellen späteren Zeitpunk das Webinar in unserer Videobibliothek streamen.

Hinweis zum Kontingentabruf: Bei Buchung über Ihr Firmenkontingent beachten Sie bitte den separaten Hinweis in der Beschreibung des Webinars wie viele Teile für das gewählte Webinar, bzw. die Webinar-Reihe von Ihrem Kontingent abgezogen werden. Sparen Sie mit der Buchung eines 10er-Kontingents und kombinieren Sie beliebig 10 Einzel-Webinare (je 90 Min.) aus den angebotenen Themen. Preis: 2500,- € pro Kontingent zzgl. MwSt.

Zu unseren FAQ für Webinar